loading...

فروش تابلوهاي لايت باكس

لايت يا بك لايت

بازدید : 2283
11 زمان : 1399:2

آيا در برابر هزينه‌هاي تبليغاتي كه مي‌كنيد، مشتري جذب مي‌كنيد؟ به طور مثال در يك فضاي شلوغ مثل مترو تهران به تبليغات شما نگاه مي‌كنند؟ آيا حمل و نصب مجدد تبليغات در مكان‌هاي متعدد براي شما كابوس شده است؟ تيرگي، خرابي و چشمك زدن بي‎هدف پشت لايت باكس به برند شما آسيب مي‌زند؟ مشتري‌هاي بالقوه چگونه فكر مي‌كنند؟

قطعاً هر مدير تبليغات دوست دارد همراه با ترندهاي جديد 2019 پيش برود و بهترين تبليغات را براي شركت خود انجام دهد تا هم رضايت مديرعامل شركت را جلب كند و هم از طرفي به هدف بازاريابي خود برسد.

آيا در برابر هزينه‌هاي تبليغاتي كه مي‌كنيد، مشتري جذب مي‌كنيد؟ به طور مثال در يك فضاي شلوغ مثل مترو تهران به تبليغات شما نگاه مي‌كنند؟ آيا حمل و نصب مجدد تبليغات در مكان‌هاي متعدد براي شما كابوس شده است؟ تيرگي، خرابي و چشمك زدن بي‎هدف پشت لايت باكس به برند شما آسيب مي‌زند؟ مشتري‌هاي بالقوه چگونه فكر مي‌كنند؟

قطعاً هر مدير تبليغات دوست دارد همراه با ترندهاي جديد 2019 پيش برود و بهترين تبليغات را براي شركت خود انجام دهد تا هم رضايت مديرعامل شركت را جلب كند و هم از طرفي به هدف بازاريابي خود برسد.

براي ساخت لايت باكس فريم لس حرفه‌اي بايد به 3 اصل مهم توجه كنيد:

  1. طرح لايت باكس
  2. فريم لايت باكس
  3. درخشش نور پشت لايت باكس

با استفاده از چاپ ديجيتال، امروزه طرح‌هاي سفارشي مشتري را با دقت خيلي بالا چاپ مي‌كنند. طرحي كه چاپ مي‌شود، واقعي است. همان ايده‌اي است كه عكاس ثبت كرده؛ همان رنگ‌هايي است كه گرافيست انتخاب كرده و همان كاري است كه مورد پسند مشتري است.

چاپخانه ديجيتال تقريبا معايب موجود را برطرف كرده است. سرعت، هزينه، كيفيت و دقت چاپ بالا رفته است. اما دقت كنيد كه هر چاپ ديجيتال، نتيجه رضايت بخشي ندارد. كاغذ يا پارچه‌اي كه طرح روي آن نقش مي‌بندد، مهم‌ترين فاكتور است.

بسته به نوع كاربري لايت باكس(فضاي بيروني يا فضاي بسته)، طرح را روي مواد مختلفي چاپ مي‌كنند، كه عمدتاً از پارچه استفاده مي‌كنند. پارچه‌ها به دليل بادوام بودن، خط برنداشتن، سايزبندي‌هاي بسيار مناسب و همچنين قيمت مقرون به صرفه در چاپ ديجيتال مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

فرآيندي كه دستگاه‌هاي پيشرفته انجام مي‌دهند همراه با حرارت و فشار است كه معمولا اين فرآيند را تصعيد هم نام مي‌برند و نوع چاپ را با سابليميشن مي‌شناسند. اين فرآيند باعث مي‌شود ماندگاري طرح روي پارچه بيشتر شود. به همين سبب اين نوع چاپ به ترند بودن خود در آينده ادامه مي‌دهد.

بك لايت طلقي، بك لايت پارچه‌اي و صفحه پلكسي از ديگر آيتم‌هايي هستند كه در لايت باكس‌هاي ديگر استفاده مي‌شوند و لايت باكس‌هاي مگنتي، لايت باكس‌ كريستالي و لايت باكس‌ اسنپي از اين دسته مي‌باشند.

چه چيزي باعث شده لايت باكس فريم لس آلومينيومي در سال 2019 به ترند بودن خود ادامه دهد؟

همانطور كه در بالا اشاره كرديم، فريم لايت باكس سال‌هاست در تنوع جنس، شكل و شبكه‌ها مورد آزمايش قرار مي‌گيرد. آخرين كاري كه مورد تاييد و رضايت آژانس‌هاي تبليغاتي و متخصصان حوزه تبليغات شد، طرح آلومينيومي فريم‌هاست.

مزاياي ساخت فريم لايت باكس با آلومينيوم

آلومينيوم به دليل سبك بودن، مقاوم بودن، طراحي آسان، قابليت بازيافت و ديگر عوامل، بهترين گزينه براي ساخت فريم‌هاست. بنابراين در ساخت لايت باكس فريم لس از آلومينيوم استفاده مي‌كنند اما اين علت ترند بودن نيست. به علت استفاده انبوه از آلومينيوم در ساخت فريم‌ها، نوعي بازار رقابتي به وجود آماده و شركت‌ها، پنل‌ها و شبكه‌هاي آلومينيومي بسيار كاربردي مي‌سازند.

شايد در نمايشگاه‌ها، سازه‌هاي نمايشگاهي حرفه‌اي و زيبايي ببينيد، كه حاصل اين كار چشمنواز و با سليقه، شبكه‌هاي آلومينيومي هستند. فريم لس بودن لايت باكس‌هاي آلومينيومي دليلي ديگر براي اين انتخاب است. كم عرض بودن فريم، طرح، زيبايي و جلوه خاصي به كار مي‌دهد. بيدليل نيست كه در مكان‌هاي مدرن، متروها، فرودگاه‌هاي بين المللي و مراكز تجاري، لايت باكس فريم لس آلومينيومي نصب مي‌كنند.

نصب طرح روي فريم آلومينيومي لايت باكس خيلي آسان و سريع صورت مي‌گيرد. از اين رو، شركت‌هايي كه تبليغات و جشنواره‌هاي ماهانه دارند از اين طرح استفاده مي‌كنند و در هزينه‌هاي تبليغاتي خود صرفهجويي مي‌كنند.

وزن سبك آلومينيوم حمل آن را آسان كرده است. جايگزين قبلي اين فريم‌ها چوب و آهن بود. در گذشته به علت ارزان بودن از آهن و آلياژهاي ديگر آن استفاده مي‌كردند. ولي حمل و نقل و نصب آهن منطقي نبود. زودتر زنگ مي‌زد و هزينه‌هاي رنگ كاري هم به همراه داشت. در صورتي كه امروزه با توسعه دستگاه‌هاي برش حرفه‌اي، ورقه‌هاي آلومينيوم را خيلي ظريف مي‌سازند و هزينه خريد آن را ممكن ميسازد. گفتني است، استفاده از چوب براي فريم لايت باكس مدت‌هاست كنار گذاشته شده است و فقط در برخي از قهوه خانه‌ها با دكوراسيون سنتي و الهام گرفته از خانه‌هاي چوبي از آن استفاده مي‌كنند.

نور مورد استفاده در لايت باكس فريم لس آلومينيومي چيست؟

اخيرا در نورپردازي پشت لايت باكس از دو نوع تكنولوژِي استفاده مي‌كنند. COB LED و SMD LED

عمدتاً در انتخاب نور مناسب، 3 فاكتور مصرف برق، عمر چراغ، نوردهي مناسب حائز اهميت است. در مقايسه اين دو نسل از LED ها به اين نتيجه مي‌رسيم كه هر دو براي استفاده در لايت باكس مناسب هستند. اما اندازه اين چراغ و نوع شبكه‌هايي كه براي استفاده زير لايت باكس قرار مي‌گيرد، در هزينه برق مصرفي تاثير زيادي دارد كه آن هم با آزمايش بدست مي‌آيد

از اين رو شركت‌هاي ساخت لايت باكس تلاش مي‌كنند، با به كارگيري تعداد و تراكم استاندارد لامپ يا ديود LED ضمن نورپردازي مناسب، در مصرف انرژي نيز صرفهجويي كنند.

هر دو تكنولوژي از عمر بسيار زياد برخوردار هستند. دماي محيط و تنظيمات مربوط به ميزان درخشش در عمر آن تاثير دارد. كه در كاربري لايت باكس بايد به اين موارد توجه ويژهاي شود.

لايت باكس فريم لس آلومينيومي چگونه ساخته مي‌شود؟

لايت باكس فريم لس آلومينيومي از تركيب طرح چاپ شده (با روش سابليميشن)، فريم آلومينيومي و نور LED ساخته مي‌شود.

منبع: تابلو لايت باكس پارچه‌اي

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 83
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 821
  • بازدید کلی : 53575
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی